HejHej

I dag är det äntligen fredag. Just nu sitter jag i soffan med datorn i knät. Jag kom nyss hem från en film kväll då min kompis fyllde år i går. I morgon blir det ansikts mask för min del. Jag fick typ världens bästa nyhet i dag, vi ska till öland nästa månad en vecka å min bror skulle egentligen med men då sommar jobbar han. Och då ska min bästis med. Så jag ska vara med henne en hel vecka helt sjukt vi ska handla jätte mycket och bada i havet å bara umgås. Mitt mål i år är att få riktig sommar mage och att bli brun. Som dom flesta vet har jag inte hål i öronen, men det ska det snart bli en ändring på. Faktiskt i slutet av denna månaden. Gött

Puss från  mig. Sorry för dålig uppdatering glömde lösenordet


Kommentarer
Ines

Inge hat men om du har mer bilder så är det roligare att läsa :-)

Svar: ja det förstår jag förlåt men tack för att du sa det då kan jag brja med det mer :)
Johanna Haugeneset

2013-05-18 @ 18:47:15
URL: http://inesdagar.blogg.se
julia

vem ska med?:)

2013-05-20 @ 15:43:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0