God morgon!

God morgon mina underbara vänner. Det ser ut som det blir fint väder idag. Då blir det väll att vara med Anna lite senare. Jag har nyss vaknat och kände bara nu måste jag skriva ett nytt inlägg. Så jag satte mig vid datorn direkt. I min ensamhet brevid datorn har jag en rostad macka, mumsig frukost. Sitter nu och myser med den bästa musiken som finns. Jo min lista på Spotify med alla listor av Justin. Han är verkligen underbar. 
Jag har föresten en sak jag måste säga. Igår addade jag en av mina stora idoler som bara är 2 år äldre än mig på facebook och han svarade och jag håller på att skriva med honom, är så sjukt glad. Jag ritade en teckning av honom som jag tog kort och visade honom och ja han gav mig sin adress så jag kan skicka den, så sjukt glad tjej här.. <3 
Nu blir det att byta om från pyjamas och slänga in en liten ny video på min youtube kanal. Föresten om ni öppnar den på sidan och inte ser någon video ännu är det för jag hade en annan kanal förr men jag bytte samtidigt som jag bytte till denna bloggen så namnet osv skulle bli grymt mycket lättare. Men vi hörs Puss å kram <3 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0