Underbar dag!

Hejhej, detta är mitt första inlägg på denna bloggen och jag kommer skriva om min dag. Jag sov ovanligt länge idag för att vara jag för jag sov till drygt 10 i alla fall annars brukar jag vakna ungefär vid 8. Men när jag vaknade så körde pappa mamma till jobbet och jag var tvungen att gra mig i ordning, för vi skulle till Norge. Vi skulle till halden och köpa bröd. Norskt bröd är det goaste som finns så vi åkte å köpte lite grejjer. Jag hade huvudverk på vägen hem så sov hela vägen hem som en stock. När jag kom hem tog jag en lång varm dusch som jag verkligen njöt av. Efter det målade jag naglarna och gick ut och sparkade lite boll. Sen till mat åkte vi till en pizzeria som finns här där jag bor som är den bästa som finns. Och ja nu sitter jag här, sitter i min ensamhet på mitt rum och har tråkigt och ska snart skypa med dom knäppaste personerna på jorden varav en är stockholmare. Önska mig lycka till så ska jag fixa lite mer på bloggen <3 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0